Η καταγγελία αφορά:
Σιδηροδρομική Επιχείρηση:*
HELLENIC TRAIN ΑΕΣΤΑΣΥ ΑΕ (Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο)
Υπεύθυνο Σταθμού:
ΟΣΕ ΑΕ









Αιτία καταγγελίας, βάσει του Κανονισμού ΕΕ 2021/782 *:
Σύμβαση Μεταφοράς (άρθρο 4)
Μεταφορά ποδηλάτων (άρθρο 6)
Ταξιδιωτική ενημέρωση (άρθρο 9)
Διαθεσιμότητα εισιτηρίων (άρθρο 11)
Ενιαία εισιτήρια (άρθρο 12)
Ευθύνη για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους (άρθρα 13-16)
Επιστροφή χρημάτων και Επαναδρομολόγηση, για καθυστερήσεις άνω των 60’ (άρθρο 18)
Αποζημίωση για καθυστερήσεις άνω των 60’ (άρθρο 19)
Συνδρομή (άρθρο 20)
Δικαίωμα μεταφοράς ΑμεΑ & ΑΜΚ (άρθρο 21)
Πληροφορίες σε ΑμεΑ & ΑΜΚ (άρθρο 22)
Συνδρομή ΑμεΑ & ΑΜΚ στο σιδηροδρομικό σταθμό και επί της αμαξοστοιχίας (άρθρο 23)
Χειρισμός καταγγελίας από σιδηροδρομική επιχείρηση / υπεύθυνο σταθμού (άρθρο 28)
Ενημέρωση επιβατών για τα δικαιώματά τους (άρθρο 30)
Άλλο Άρθρο (Λοιπά Άρθρα)

Aπάντηση Σιδηροδρομικής Επιχείρησης*

Επισυναπτόμενα έγγραφα / αρχεία



Συναινώ στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της ΡΑΣ, σύμφωνα με τις παρ. 11-12 του άρθρου 28 του ν.3891/2010 (Α’188) και τον Κανονισμό (ΕΕ) 2021/782 «Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Επιβατών Σιδηροδρομικών Μεταφορών.

*Τα πεδία με αστερίσκο συμπληρώνονται υποχρεωτικά.

X